Leverings Sporing

Hvis du ikke kan finde det, du leder efter, så hop på vores live chat, og vi vil med glæde hjælpe.

Spor Din Ordre
Du kan finde ordrenummeret i din ordrebekræftelsesmail eller logge på din konto.
Indtast din e-mailadresse.
Har du brug for hjælp til din ordre?

Leverings Spørgsmål

Hvordan kan jeg se status for min ordre?

Vi vil opdatere dig med e-mails om status for din ordre fra produktionen startede til når det afhentes af kureren.

Vi sender altid sporings koden ud, så snart vi har en fra kureren, så du kan spore ordren yderligere på kurerplatformen.

Min ordre er ikke blevet leveret på den angivne dato.

Leveringstider annonceret på hjemmesiden er udelukkende vejledende, og det kan 123Gardiner ikke være holdes ansvarlig eller ansvarlig for ændringer i den givne tids skala. Som fremstillet efter mål kan produkter ikke laves på forhånd, de har stramme produktionstidslinjer og nogle gange problemer som uønskede vejr- og kvalitetskontrolproblemer kan forårsage forsinkelser. Alle varer bygges på bestilling, og vi altid sigt efter de hurtigste byggetider. 123Gardiner kan ikke holdes økonomisk ansvarlig for evt forsinkelse eller udgifter fra forud tilrette lagte arrangementer på grund af en forsinkelse i modtagelse af din ordre.

Hvorfor er min ordre delt mellem kurerer?

Ordrer med forskellige gardin typer kan fremstilles og leveres separat.

Vi kan kun sende oversize gardiner med en kurer og de resterende gardiner med en anden. gardiner fra forskellige lokationer vil også blive delt og leveret på forskellige dage af forskellige kurerer.

Du vil modtage en separat status opdatering. Hold øje med en sms eller e-mail vedrørende din leverings plads og sporings oplysninger.

Flere Leveringsoplysninger

Standard leveringsgebyr er 49,- , uanset hvor mange gardiner du bestiller!

Vores Leveringspartnere

123Gardiner vil altid sendes med vores foretrukne servicepartner DPD, GLS eller POSTNORD, afhængigt af din geografiske placering.

Hvis vi af en eller anden grund ikke kan sende med dem, for eksempel hvis varen er for tung eller lang, lav 123Gardiner forbeholder sig retten til at sende med enhver anden transportør i Danmark efter vores skøn.

Løbende Ordrer

Hvordan kan jeg ændre leveringsadressen på min ordre?

Hvis du har brug for at ændre din leveringsadresse, bedes du informere 123Gardiner før afsendelse for at undgå enhver forsinkelse med forsendelsen. Mens vi kan ændre leveringsadresser, når produktet er i transit, forvent venligst en ekstra dag til levering.

Hvad hvis jeg vil ændre eller tilføje varer i min ordre?

Da alle ordrer er lavet efter mål, kan vi ikke ændre eller ændre ordrer én gang i systemet.

Hvad hvis jeg vil annullere min ordre?

Da alle ordrer er lavet efter mål, kan vi ikke ændre eller ændre ordrer én gang i systemet.

Manglende sporingsoplysninger

Nogle gange opdaterer vores kurer partners systemer ikke så hurtigt, som vi ønsker. Vi får oplysninger fra dem på samme tid som du vil. Kontakt os venligst, hvis du ikke har haft en sporingslink 3 dage efter afsendelse.

Hurtige Løsninger

Erstat eller returner og vare

Desværre kan de ikke returneres på grund af at alle vores produkter bliver lavet efter mål. hvis du har et produktions- eller størrelses problem med din ordre, bedes du kontakte vores kundeservice hold.

Det modtagne produkt er beskadiget. Hvad skal jeg gøre?

Al forsendelse er forsikret under transport. Hvis der er skader på emballagen ved levering Bemærk venligst dette, når du underskriver ordren.

Når du har modtaget en beskadiget forsendelse, skal du fotografere kassen og notere dig, om denne er beskadiget ordren indeni.

Kontakt os derefter sammen med dit ordrenummer. Vi taler med kurer firmaet.

123Gardiner erstatter eller reparerer beskadigede ordrer efter vores skøn ved modtagelse af foto beviser. Vi kan bede om at få produktet returneret, før vi udskifter den beskadigede persienne.

Fragtmanden har leveret de forkerte varer, hvad skal jeg gøre?

Kontakt venligst vores kundeserviceteam med ordrenummeret på æsken. Hav også din ordrenummer til rådighed for at hjælpe os med at løse dette for dig så hurtigt som muligt.

Find en manglende pakke, der vises som leveret

Hvis din pakke viser sig som "leveret", men den ikke er i din besiddelse, skal du muligvis kontakte transportør. Sørg for at have dit sporingsnummer eller leverings bekræftelses nummer, så de kan nemt finde din pakke.

Tip: Sørg for at se dig omkring på leveringsstedet. Din pakke kan være blevet efterladt med en nabo eller et sikkert sted, som en veranda eller garage.

Uden Levering

Kurerer vil forsøge at levere din ordre op til 3 gange, før de returnerer den til 123Gardiner eller deres lokale depot.

Hvis dette sker, vil vi kontakte dig for at fortælle dig, hvad der er sket, og om arrangere levering.

Har stadig Mere spørgsmål?

Chat online med os

Kontakt Os

70707017

Info@123gardiner.dk

Åbent dagligt fra 9-17