FAQs

Find et svar på enhver forespørgsel, du måtte have, ved at se vores omfattende afsnit med ofte stillede spørgsmål. Du skal blot vælge et spørgsmål fra listen nedenfor for at finde ud af mere.

Populære spørgsmål

Er gardiner dækket af en garanti?

Alle vores gardiner er dækket af en 24-måneders standardgaranti. Vi udvider også dette til fem års garanti på størstedelen af gardinerne produceret på vores egne fabrikker. For alle detaljer om vores garantitilbud, besøg vores vilkår og betingelser.

Hvordan kan jeg spore min ordre?

Du kan nemt holde styr på dine ordreforløb med vores online ordre sporings service. Indtast blot dit ordrenummer og leveringspostnummer, og vi vil fortælle dig, hvilket stadium din ordre er på i øjeblikket. Hold øje med din ordre rejse fra værksted til dørtrin, det kunne ikke være nemmere.

TrykHerfor at begynde at spore

Hvordan får jeg adgang til en momsfaktura for min ordre?

Få adgang til og udskriv moms fakturaen for din ordre ved hjælp af vores nye onlinefunktion. Designet til at gøre tingene hurtigere og nemmere for dig. Indtast blot dit ordrenummer og leveringspostnummer, så er du klar til at udskrive.

Tryk Her for at få dine dokumenter udskrevet.

Hvordan rapporterer jeg en fejl eller skade på mine gardiner?

Vi er kede af, at du er nødt til at læse op om dette særlige emne, men vær sikker på, at vi vil gøre alt, hvad vi kan for at løse eventuelle problemer med dine gardiner.

Den hurtigste og nemmeste måde at rapportere en fejl eller skade på dine nye gardiner på er at inkludere alle oplysninger i én e-mail. Sørg for at sende os billeder af skaden, bekræft størrelsen på gardinet, der er beskadiget, og dit ordrenummer. Hvis problemet med dine nye gardiner vedrører størrelses problemer, bedes du inkludere et billede af dit gardin ved siden af et målebånd, der viser de forkerte størrelser, hvis du mener, at vi har lavet gardin til den forkerte størrelse.

Dette link fører dig til vores kontakt side.

Send venligst din e-mail til vores kundeservice, som kan kontaktes info@123gardiner.dk

For at sikre, at der ikke er nogen forsinkelser, skal du sørge for, at dine billeder er så klare som muligt og inkludere så mange detaljer, som du kan. Hvor fristende det end er, så lad være med at ringe til os for at sige du har beskadigede gardiner, da vi bliver nødt til at se billeder af din gardiner for at kunne lave dette for dig.

Er jeg i stand til at ændre min ordre, når den er blevet behandlet?

På grund af vores produkters skræddersyede karakter og måden, hvorpå vi behandler ordrer og bestiller materialer, er det ikke muligt at ændre eller annullere ordrer, når de først er afgivet. På prioritet forsendelses gardiner går din ordre foran i køen og kan startes på så lidt som 15 minutter. Dette skyldes, at processen er designet til at levere din ordre til dig så hurtigt som muligt. Tjek venligst dine oplysninger, før du bekræfter din ordre, og overvej vores Opmålings-garanti for ro i sindet.

Hvordan kan jeg gemme et tilbud uden at bestille?

Den bedste måde at gemme dine oplysninger til senere er at registrer dig som bruger -Dette mulig gør brugen af gemte vare i kurven – som du til enhver tid kan vende tilbage til for at gennemføre dit køb.

Når du er logget ind, for at få et tilbud, før du bestiller, skal du indtaste dine størrelser på dine produkter og tilføje dem til en kurv.

Du skal blot gemme din indkøbskurv ved kassen og komme tilbage senere for at bekræfte dit køb. Hvorfor ikke drage fordel af vores gratis stofprøve service, sendes via GLS, bestil op til ti gratis prøver.

Vi tilbyder også en brancheførende Opmålings-forsikringsservice. Besøg vores Opmålings-Garanti side for mere information.

Stadig ikke sikker? Kontakt vores ekspert kundeservice for råd om gardin muligheder og materialer!

Hvordan bestiller jeg mine gratis farveprøver?

For at bestille din Gratis Farveprøve,klik blot på knappen 'Få en farveprøve' på din ønskede produktside. Udvalgte gratis prøver vil derefter blive tilføjet til din indkøbskurv mærket med prisen kr.0,00, hvor du bliver bedt om at gennemføre de normale transaktionstrin. Du kan bestille op til ti gratis vareprøver pr. ordre via vores hjemmeside - hvis du har brug for flere, opret en ny ordre eller ring til kundeservice på 22504922

Hvor meget varsel skal jeg give for at annullere min ordre?

123gardiner.dk tilbyder ingen fortrydelsesret for vores specialfremstillede og skræddersyede produkter, som inkluderer stofgardiner og gardiner og andre bestillingsprodukter på vores hjemmeside, medmindre andet er annonceret. På grund af den måde, hvorpå vores produktions kø er sat op, især for bestillinger med afsendelse næste dag, vil vi ikke være i stand til at annullere din ordre. På grund af vores produkters skræddersyede karakter, er vi ikke i stand til at ændre eller annullere dine ordrer, når vi først har startet produktionen.

Hvordan virker Klarna?

Vi har indgået et samarbejde med Klarna for at tilbyde en køb nu, betal senere-service. Når du har indtastet dine adresse oplysninger, kan Klarna blive præsenteret for dig ved kassen som en betalingsmulighed til at betale på 30 dage eller opdele din total i 3 betalinger. Enhver senere betalingskontrakt indgået mellem jer selv og Klarna, hvor 123gardiner ikke kan ændre eller ændre din kredit hos dem.

Jeg kan ikke lide farven eller stoffet på mit gardin , kan jeg returnere den?

Desværre kan special fremstillede varer ikke returneres til os, hvis du ikke er tilfreds med den farve eller stofstil, du har valgt. Af denne grund giver vi gerne gratis prøver for at hjælpe dig med at beslutte. Vælg blot dine stoffer og bestil prøverne online, de vil blive afsendt med GLS.

Levering

Hvordan kan jeg spore min ordre?

Du kan nemt holde styr på dine ordreforløb med vores online ordre sporings service. Indtast blot dit ordrenummer og leverings postnummer, og vi vil fortælle dig, hvilket stadie din ordre er på i øjeblikket. Hold øje med din ordre rejse fra værksted til dørtrin, det kunne ikke være nemmere.

Tryk Her for at begynde at spore

Kan jeg afhente min ordre?

På grund af den måde, vi er konfigureret på, er vi ikke i stand til at tillade kunder at afhente deres ordre fra vores fabrikker.

Bestilling af montør?

Du bør ikke bestille en montør til at montere gardiner, før gardinerne er modtaget af dig, og du har kontrolleret, at der ikke er fejl, at alle dele er til stede og komplette. Vi råder også til ikke at tage specifik fri fra arbejdet for at vente på en levering. discoundgardiner.dk betaler ikke for eller dækker omkostningerne til eventuelle tredje parts montør omkostninger, du måtte pådrage dig.

Kan jeg få mine varer leveret til en anden adresse end min fakturerings adresse?

Ja du kan. Når du gennemfører din ordre, skal du blot fjerne markeringen i feltet 'levering til fakturerings adresse'. En separat formular vil poppe op, så du kan indtaste en praktisk arbejds- eller alternativ leverings adresse.

Kan jeg få min ordre leveret til min arbejdsplads?

Fjern fluebenet fra "levering til fakturerings adresse", og indtast din valgte adresse.

Kan jeg få mulighed for en tidsbestemt levering?

Nej, desværre er vi på nuværende tidspunkt ikke i stand til at tilbyde nogen tidsbestemt leverings service, men de fleste kurerer vil sende en leveringsperiode til dig. Levering vil finde sted mellem 8.30-18.00 mandag-fredag (undtagen helligdage).

På udvalgte produkter er der mulighed for at bruge vores næste dag forsendelses service. Dette er kun tilgængeligt på udvalgte produkter, og når de er bestilt, vil dine gardiner bliver lavet og afsendt den næste hverdag til dig. Det er vores hurtigste leverings service i øjeblikket, leverings tiderne for bliver de samme som standard levering mellem 8.30-18.00 mandag-fredag (undtagen helligdage).

Se her for fuld information om Levering.

Tilbyder du levering til udlandet?

Vi leverer i øjeblikket kun til det fastland og brofaste Øer.

Hvis du ønsker at bestille gardiner til udlandet, kan vi levere til dine Grønland. Bemærk venligst, at gardiner, der forlader Danmark, ikke længere er dækket af vores garanti.

Hvor lang tid tager min ordre?

Standard levering er normalt fem til syv dage; ikke-fastlandet kan tage op til ti hverdage. Du kan se den aktuelle leveringstid på produkt siden inden bestilling.

Jeg mangler en del af min ordre?

Da vores special tilpassede varer afsendes fra forskellige fabrikker, er det ikke usædvanligt, at en del af din ordre bliver leveret en anden dag inden for det forventede leverings område. Nogle pakker er naturligvis opdelt i kurer-sortering, så to forskellige leverings chauffører kan levere.

Lodrette Lameller- Da vores gardiner sendes ud som to varer, vil vores kurer normalt dele disse varer op og kan være på forskellige leverings køretøjer.

Hvis du kun har modtaget én vare, skal du ikke gå i panik – ring til os for at få flere oplysninger.

Hvad er procedurerne, hvis mine varer går tabt af kureren?

Hvis dine varer er forsvundet, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt. Bemærk om lamel gardiner- Da vores lamel gardiner sendes ud som to varer (lameller og skinne), kan vores kurer dele disse op og sætte dem på forskellige leverings køretøjer. Hvis du kun har haft én vare, skal du ikke gå i panik og gerne ring til os for mere information.

Hvis du har bestilt mere end én type gardin , kan du opleve, at disse leveres separat.

Hvad er dine leveringsomkostninger til Grønland?

Vi leverer vores produkter til grønland, men forståeligt nok er der en ekstra omkostning. Alle bestillinger på grønland vil blive opkrævet til danske priser, med et ekstra beløb tilføjet. For den seneste information, besøg vores leveringsside

Hvad er dine leveringsomkostninger til Danmark?

Vores leveringsgebyr er som følger:

  • Standard kr. 49- (Standard levering på 5 hverdage, mandag til fredag, kl. 7-18)
  • For mere leveringsinformation, besøg vores leverings side
Hvad gør jeg, hvis min pakke ankommer beskadiget?

I de sjældne tilfælde, at en pakke bliver beskadiget under transport, bedes du underskrive som 'beskadiget' på fragtmandens seddel. Hvis varerne indeni faktisk er beskadiget i stedet for kun emballagen,kontakt venligst kundeserviceså hurtigt som muligt.

Hvad sker der, hvis jeg går glip af min levering?

Hvis du af en eller anden grund går glip af din levering, vil leverings firmaet efterlade deres information med oplysninger på.

Hvad hvis jeg ikke er hjemme på leverings tidspunktet?

Hvis du af en eller anden grund går glip af din levering, vil vores leveringsfirma efterlade deres information omkring oplysninger.

Hvad er minimums forbruget for at undgå leveringsomkostninger?

Alle ordrer med koster kr. 99 leveres gratis på vores standard service til alle adresser på det danske fastland. Adresser uden for det danmark - Grønland - kan være underlagt yderligere leverings gebyrer.

Hvilken kurer bruger du til at levere mine gardiner?

Vores transportø rpartnere er GLS - DAO - Post nord. Hvis din kurer ikke ankommer, eller din pakke er forsvundet, skal du kontakte vores kunde service.

Gratis Farveprøver

Skal jeg afgive min ordre, før jeg bestiller en gratis prøve?

Du behøver ikke at afgive en ordre for at få en gratis farveprøve. Du kan bestille op til ti prøver ved at klikke på knappen 'Få en farveprøve'. Hvis du har brug for mere end ti prøver, skal du oprette en ny ordre eller Ring til Kunde service. Prøver udsendes GLS.

Selvom du tilbyder gratis prøver, skal jeg så blive opkrævet for transporten?

Prøver sendes gratis til dig med GLS eller DAO.
Hvis du bestiller farveprøver som en del af en bredere produkt ordre, vil du kun blive opkrævet passende leveringsomkostninger for din produktordre.

Hvordan bestiller jeg mine gratis farveprøver?

For at bestille din Gratis Farveprøver,klik blot på knappen 'Få en farveprøve' på din ønskede produkt side. Udvalgte gratis prøver vil derefter blive tilføjet til din indkøbskurv mærket med prisen kr. 0.00 , hvor du bliver bedt om at gennemføre de normale transaktions trin. Du kan bestille op til ti gratis farveprøver pr. ordre via vores hjemmeside - hvis du har brug for flere, opret en ny ordre eller ring til kundeservice på 22504922

Hvor lang tid tager det at få mine prøver til mig?

Prøver sendes med GLS eller DAO på bestillingsdagen, hvis de bestilles før kl. 12.00 og allerede dagen efter, hvis tiden er gået. Hvis dine prøver ikke er ankommet inden for fem normale arbejdsdage, kontakt vores kundeservice, som vil hjælpe efter behov.

Hvor mange gratis farveprøver kan jeg bestille?

Du kan bestille op til 10 gratis prøver pr. ordre. Hvis du har brug for flere prøver, kan du afgive en anden separat ordre.

Generalt

Hvad er din e-mail-adresse?

Hvis du har en forespørgsel, skal du først kontrollere, at dit spørgsmål ikke allerede er besvaret af vores FAQ-liste. Hvis ikke, kan du sende os en e-mail direkte info@123gardiner.dk. Vi bestræber os på at vende tilbage til dig inden for få hverdage.

Opmåling og montering

Leverer du skruer til dine gardiner?

Vi leverer i øjeblikket ikke skruer til dine gardiner. Dette skyldes, at den nødvendige type varierer meget afhængigt af de overflader, du fastgør til:

Til træ skal du bruge træskruer. Til gips eller gips skruer, brug plastik propper og -skruer eller gips plade beslag, og til stål, brug selvskærende skruer med et stålbor.

Alle er tilgængelige fra din byggemarked.

Hvilke "arbejdstolerancer" trækker du fra, hvis jeg vælger en inde i lysnings mål?

Da vores gardiner er lavet efter mål, trækker vi et lille fradrag fra de inde i lysnings mål, du opgiver for at sikre en perfekt pasform. Se vores måle guider for mere information om vores arbejds tolerancer.

Hvad gør jeg, hvis min gardinet er for stiv til at betjene?

Hvis dit gardin fungerer med modstand, er den muligvis ikke monteret korrekt. Tjek din gardin mod rådene givet i vores Monterings Guides for at sikre, at der er nok bevægelses plads mellem beslagene. Hvis du mener, at din montering er korrekt, eller dit produkt er beskadiget, så ring til kundeservice, som med glæde vil hjælpe.

Hvad er 'Præcis Størrelse', når du bestiller et rullegardin?

Den nøjagtige størrelse af et rullegardin relaterer sig til den faktiske færdige bredde af garinets samlede spænd vidde, altså fra det ene beslag til det andet. Stoffet er altid 35 mm mindre end den samlede nøjagtige bredde på grund af mekanismen og beslagene. Denne forskel i størrelse gør, at gardin stoffet kan bevæge sig frit uden at blive fanget i mekanismen.

Hvilken type beslag leverer du?

Alle vores produkter leveres med beslag til enten væg montering, til væg eller ramme, eller loft montering til loft.

Disse kan være et universal beslag med flere fastgørelses huller eller forskellige beslag til hver metode. For råd og vejledning om sikker fastgørelse af dine beslag, besøg vores Montage Side.

Får jeg monterings vejledningen til mine gardiner?

Alle gardiner leveres med monterings instruktioner, som er inkluderet i emballagen til dit produkt.

Men hvis de er blevet udeladt ved en fejl eller er blevet forlagt, vil allevejledninger er også tilgængelige digitalt her

Hvordan måler man en karnap?
We have full download måle vejledninger til både firkantede karnapper samt vinklede karnapper her på vores hjemmeside. Hvis du har yderligere spørgsmål eller bekymringer, så kontakt os på vores e-mailadresse eller kundeservice nummer.
Hvad er en Lysnings mål?

En lysning kan bedst beskrives som åbning inde i dit vindue. En gardin vil sidde inden for åbningen af dit vindue uden at overlappe på væggen. At tage Korrekte Mål for et lysnings gardin, mål nøjagtigt den indvendige bredde af dit vindue tre steder, skriv det smalleste ned. Dette er din lysnings bredde. Mål derefter det indvendige højde af dit vindue tre steder, og skriv det korteste ned. Dette er din lysning.

Vi reducerer dine lysnings størrelser med en lille smule for at sikre, at gardin passer præcist ind i åbningen uden at skramme. For mere information om vores politik om størrelses ændring,besøg vores side med information om arbejdstolerancer.

Vores produkter

Er gardinerne dækket af en garanti?

Alle vores gardiner er dækket af en 24-måneders standard garanti. Vi udvider også dette til fem års garanti på størstedelen af gardiner produceret på vores egne fabrikker. For alle detaljer om vores garanti tilbud, besøg vores vilkår og betingelser.

Sælger du elektriske gardiner?

Vi har elektriske gardiner tilgængelige i en række stilarter - rullegardiner, træ- og persienner. Revolutioner dit hjem ved at vælge at gå elektrisk og parre med en Smart Home Hub, der muliggør gardin styring ved hjælp af din Amazon Alexa eller telefon.

Tag et kig her for alle oplysninger om Elektriske Gardiner.

Hvor nøjagtige er dine produkt billeder?

Selvom vi gør alt for at sikre, at de viste produkt prøve billeder er så nøjagtige som muligt, er nogle billeder muligvis ikke en virkeligheds tro af det faktiske materiale, eller visse billeder er muligvis ikke tilgængelige. Enhver forskel i farve skyldes primært de forskellige indstillinger af en enhedsskærm til en anden.

Livsstils billeder er en guide til at vise stoffet lavet til en gardin, og den faktiske viste gardin er muligvis ikke den samme stil eller type gardin til dette produkt. Hvis du har spørgsmål omkring vores produkter eller ønsker yderligere billeder, bedes du kontakte vores kundeservice.

Vi tilbyder også en gratis og hurtig prøve udtagning af alle vores gardiner og gardinmaterialer. Hvis du er usikker på produktet, før du køber, så brug venligst denne service ved at klikke på 'Få en farveprøve' og fuldføre betalings processen.

Hvordan renser jeg mine gardiner?

gardiner kan generelt tørres af med en ren, fugtig klud. Brug ikke nogen form for rengøringsmiddel til at rengøre gardinet, da dette kan beskadige eller plette gardinet. Undlad at olie eller smøre nogen del af gardinerne.

Søg venligst efter eventuelle specifikke oplysninger for dit valgte produkt.

PVC-stoffer er gode til områder som køkkener og badeværelser, hvor persienner er mest tilbøjelige til at blive sprøjtet.

Er din kæde i metal velegnet til brug med mine badeværelses gardiner?

Vi bruger kun metal, forniklet messingkæde til vores rulle-, lift- og lodrette lameller. Disse er garanteret rustfrie under alle fugtige forhold inklusive badeværelser, køkkener, udestuer og andre områder med høj fugtighed. Desværre bruger nogle leverandører forniklet stål, som vil ruste og kan forårsage pletter på dine persienner og andre møbler.

Min rullegardin snor bliver ved med at gå i stykker?

Nogle af vores rullegardiner er forsynet med 'breakaway kæde', som kan give et udseende af at være knækket, når de går fra hinanden. Dette er normalt ikke tilfældet - bare klip kæden tilbage i stikket for at genoprette. Disse gardinerer bygget på denne måde til at gå i stykker under tryk og undgå risikoen for kvælning.

Hvad er forskellene i de lift gardinerne, der tilbydes?

Vi tilbyder en række forskellige foringer til vores Lift Gardin, så det er værd at bruge lidt tid på at overveje, hvilken mulighed der passer bedst til dig.

Standard luksus foret er en almindelig bomulds satin, designet til at passe til de fleste boliger. Mørklægnings foringer vil gøre din gardinet mørkere og tillade kun lys gennem sting linjerne - ideel til soveværelser og børneværelser. Thermal er en almindelig foring med en varmeledende belægning for at forhindre varmen i at slippe ud om vinteren og for at isolere om sommeren. Inter er et bundet stof, som tilføjer et tykkere look og følelse til din lift gardiner.

Hvis du ikke er sikker på, hvilken type foring der vil være bedst, kan du anmode om en prøve via e-mail (info@123gardiner.dk) eller på tlf. 22504922.

Hvad dækker garantien?

Alle detaljer om vores garanti dækning kan findes i vores vilkår og betingelser, som er tilgængelige her - vilkår og betingelser

Hvad sker der, hvis mit gardin stof er udsolgt?

I det usandsynlige tilfælde, at dit valg af gardin stof er udsolgt, vil du blive informeret om en ny leveringsdato eller et alternativt stofvalg. Det kan være værd at overveje en backup-mulighed på forhånd, hvis din valgte gardin ikke er tilgængelig i en længere periode – Bestil Gratis Farveprøve at hjælpe med beslutnings processen.

Hvor fremstilles gardinerne?

Langt de fleste af vores gardiner er håndlavede af en kvalificeret arbejdsstyrke, ved hjælp af både traditionelle og moderne fremstillings metoder for at producere gardiner og stofgardiner af høj kvalitet, som derefter sendes direkte til dig – en svær at slå service fra en uovertruffen virksomhed. Vores partner producenter har, når de bruges, mange års erfaring med at levere kvalitets, skræddersyede gardiner og stofgardiner.

Besøg vores om os side for mere information.

Hvor finder jeg ud af, hvad stoffet er lavet af?

Stofsammensætningen af hvert gardin eller gardinstof er tilgængelig i fanen 'detaljer' på de enkelte produktsider.

Hvilket gardin ville være bedst egnet til et badeværelse?

Træ-look, rullegardiner og lodrette lameller i fugtbestandige stoffer er alle særligt velegnede til badeværelser. For at udforske vores forskellige muligheder, bedes du gennemse vores Baderums Gardiner

Pris og betaling

Hvordan får jeg adgang til en momsfaktura for min ordre?

Få adgang til og udskriv moms fakturaen for din ordre ved hjælp af vores nye online funktion. Designet til at gøre tingene hurtigere og nemmere for dig. Indtast blot dit ordrenummer og leverings postnummer, så er du klar til at udskrive.

Klik Her for at få dine dokumenter udskrevet.

Hvordan kan jeg gemme et tilbud uden at bestille?

Den bedste måde at gemme dine oplysninger til senere er at registrer dig som bruger - gør det muligt at bruge gemte kurve - som du til enhver tid kan vende tilbage til for at gennemføre dit køb.

Når du er logget ind, for at få et tilbud, før du bestiller, skal du indtaste dine størrelser på dine produkter og tilføje dem i en kurv.

Du skal blot gemme din indkøbskurv ved kassen og komme tilbage senere for at bekræfte dit køb. Hvorfor ikke drage fordel af vores Gratis Farveprøve, sendes via GLS eller DAO, bestil op til ti gratis prøver.

Vi tilbyder også en branche førende Opmålings forsikrings service.Besøg vores Opmålings side for more information.

Stadig ikke sikker? Kontakt vores ekspert kundeservice for råd om gardin muligheder og materialer!

Er det sikkert for mig at bruge mit betalings-/kreditkort på din hjemmeside?

123gardiner.dk -webstedet bruger Adyen til at autentificere dine betalinger, hvilket gør os i stand til at sikre, at dine oplysninger behandles ved hjælp af de mest avancerede sikre teknologier til rådighed. Vi accepterer i øjeblikket Visa, Paypal, American Express og Mastercard betalinger.

Transaktioner bruger tjenesterne "Secured by MasterCard" og "Verified by Visa" for yderligere at forbedre forebyggelsen af svindel. Alle dine kredit- og betalingskortoplysninger indtastes direkte i Adyen, så vi ser ikke, og behandler heller ikke dine kort oplysninger direkte. Vi modtager kun fra Paypal en reference til din betaling sammen med beløbet.

Adyen er fuldt godkendt som en niveau 1-kompatibel udbyder under Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS). Dette er det højeste niveau af overholdelse, der kan opnås. De bliver revideret af et uafhængigt tredje parts firma, som er en officiel Visa Qualified Security Assessor.

Hvilken type betalings metoder accepterer du?

Vi accepterer i øjeblikket Visa, Mastercard og Paypal betalinger. Alle ordrer behandles sikkert gennem vores partnerskab med Adyen.

Annulleringer og returneringer

Hvordan rapporterer jeg en fejl eller skade på mine gardiner?

Vi er kede af, at du er nødt til at læse op om dette særlige emne, men du kan være sikker på, at vi vil gøre alt, hvad vi kan for at løse eventuelle problemer med dine gardiner.

Den hurtigste og nemmeste måde at rapportere en fejl eller skade på dine nye gardiner på er at bruge vores webkontakt formular. Sørg for at udfylde alle kasser og vedhæft billeder, der tydeligt viser fejlen eller skaden. Hvis problemet med dine nye gardiner vedrører størrelses problemer, bedes du inkludere et billede af din gardiner ved siden af et målebånd, der viser de forkerte størrelser.

Dette link fører dig til vores Kontakt formular.

Hvis det er nemmere for dig, kan du sende dine forespørgsler og billeder via e-mail. Kundeservice kan nås info@123gardiner.dk

For at sikre, at der ikke er forsinkelser, skal du sørge for, at dine billeder er så tydelige som muligt og inkludere så mange detaljer, som du kan.

Er jeg i stand til at ændre min ordre, når den er blevet behandlet?

På grund af vores produkters skræddersyede karakter og den måde, hvorpå leverandører behandler ordrer og bestiller materialer, er det ikke muligt at ændre eller annullere ordrer, når de først er afgivet. Dette skyldes, at processen er designet til at levere din ordre til dig så hurtigt som muligt. Tjek venligst dine oplysninger, før du bekræfter din ordre, og overvej vores Opmålings-garanti for ro i sindet.

Hvor meget varsel skal jeg give for at annullere min ordre?

123gardiner.dk tilbyder ingen fortrydelsesret for vores special fremstillede og skræddersyede produkter, som inkluderer gardiner, stofgardiner og andre bestillings produkter på vores hjemmeside, medmindre andet er annonceret. Men hvis du ombestemmer dig, før dine varer er fremstillet, kan vi muligvis stoppe produktionen, selvom dette ikke er en garanti. Det er derfor vigtigt at kontakte os hurtigst muligt, hvis du ønsker at annullere din ordre, og vi kan muligvis refundere dit køb, minus eventuelle omkostninger. Eventuelle ordrer efter næste dag kan ikke annulleres på grund af deres presserende produktion.

Jeg kan ikke lide farven eller stoffet på mit gardin, kan jeg returnere den?

Desværre kan specialfremstillede varer ikke returneres til os, hvis du ikke er tilfreds med den farve eller stofstil, du har valgt. Af denne grund giver vi gerne gratis prøver for at hjælpe dig med at beslutte. Du skal blot vælge dine stoffer og bestille prøverne online, de vil blive afsendt med GLS

Jeg har modtaget gardiner i den forkerte størrelse, kan jeg returnere dem?

For at give fuldstændig ro i sindet og tillid, når du afgiver din ordre, anbefaler vi at vælge vores Opmålings-garanti. Kort sagt betyder det, at i det usandsynlige tilfælde, at du går glip af at måle dine gardiner, vil vi udskifte eller ændre dem til den korrekte størrelse. Som du kan forstå, gælder et par enkle regler, så tjek venligst det fuldeVilkår og betingelser ved at følge dette link.

Desværre kan produkter, der er lavet efter mål, ikke returneres for fuld refusion.Vores fulde V&B'er kan findes her.

Hvis fejlen skyldes os, vil vi naturligvis rette tingene op for dig.

Hvis du gerne vil have vejledning i, hvordan du tager de nødvendige mål præcist, bedes du venligstse vores målevejledninger or Kontakt Osdirekte - vi hjælper dig gerne.