Alle vores gardiner er dækket af en 24-måneders standardgaranti. Vi udvider også dette til fem års garanti på størstedelen af gardinerne produceret på vores egne fabrikker. For alle detaljer om vores garantitilbud, besøg vores vilkår og betingelser.
Du kan nemt holde styr på dine ordreforløb med vores online ordre sporings service. Indtast blot dit ordrenummer og leveringspostnummer, og vi vil fortælle dig, hvilket stadium din ordre er på i øjeblikket. Hold øje med din ordre rejse fra værksted til dørtrin, det kunne ikke være nemmere.
TrykHerfor at begynde at spore
Få adgang til og udskriv moms fakturaen for din ordre ved hjælp af vores nye onlinefunktion. Designet til at gøre tingene hurtigere og nemmere for dig. Indtast blot dit ordrenummer og leveringspostnummer, så er du klar til at udskrive.
Tryk Her for at få dine dokumenter udskrevet.
Vi er kede af, at du er nødt til at læse op om dette særlige emne, men vær sikker på, at vi vil gøre alt, hvad vi kan for at løse eventuelle problemer med dine gardiner.
Den hurtigste og nemmeste måde at rapportere en fejl eller skade på dine nye gardiner på er at inkludere alle oplysninger i én e-mail. Sørg for at sende os billeder af skaden, bekræft størrelsen på gardinet, der er beskadiget, og dit ordrenummer. Hvis problemet med dine nye gardiner vedrører størrelses problemer, bedes du inkludere et billede af dit gardin ved siden af et målebånd, der viser de forkerte størrelser, hvis du mener, at vi har lavet gardin til den forkerte størrelse.
Dette link fører dig til vores kontakt side.
Send venligst din e-mail til vores kundeservice, som kan kontaktes info@123gardiner.dk
For at sikre, at der ikke er nogen forsinkelser, skal du sørge for, at dine billeder er så klare som muligt og inkludere så mange detaljer, som du kan. Hvor fristende det end er, så lad være med at ringe til os for at sige du har beskadigede gardiner, da vi bliver nødt til at se billeder af din gardiner for at kunne lave dette for dig.
På grund af vores produkters skræddersyede karakter og måden, hvorpå vi behandler ordrer og bestiller materialer, er det ikke muligt at ændre eller annullere ordrer, når de først er afgivet. På prioritet forsendelses gardiner går din ordre foran i køen og kan startes på så lidt som 15 minutter. Dette skyldes, at processen er designet til at levere din ordre til dig så hurtigt som muligt. Tjek venligst dine oplysninger, før du bekræfter din ordre, og overvej vores Opmålings-garanti for ro i sindet.
Den bedste måde at gemme dine oplysninger til senere er at registrer dig som bruger -Dette mulig gør brugen af gemte vare i kurven – som du til enhver tid kan vende tilbage til for at gennemføre dit køb.
Når du er logget ind, for at få et tilbud, før du bestiller, skal du indtaste dine størrelser på dine produkter og tilføje dem til en kurv.
Du skal blot gemme din indkøbskurv ved kassen og komme tilbage senere for at bekræfte dit køb. Hvorfor ikke drage fordel af vores gratis stofprøve service, sendes via GLS, bestil op til ti gratis prøver.
Vi tilbyder også en brancheførende Opmålings-forsikringsservice. Besøg vores Opmålings-Garanti side for mere information.
Stadig ikke sikker? Kontakt vores ekspert kundeservice for råd om gardin muligheder og materialer!
For at bestille din Gratis Farveprøve,klik blot på knappen 'Få en farveprøve' på din ønskede produktside. Udvalgte gratis prøver vil derefter blive tilføjet til din indkøbskurv mærket med prisen kr.0,00, hvor du bliver bedt om at gennemføre de normale transaktionstrin. Du kan bestille op til ti gratis vareprøver pr. ordre via vores hjemmeside - hvis du har brug for flere, opret en ny ordre eller ring til kundeservice på 22504922
123gardiner.dk tilbyder ingen fortrydelsesret for vores specialfremstillede og skræddersyede produkter, som inkluderer stofgardiner og gardiner og andre bestillingsprodukter på vores hjemmeside, medmindre andet er annonceret. På grund af den måde, hvorpå vores produktions kø er sat op, især for bestillinger med afsendelse næste dag, vil vi ikke være i stand til at annullere din ordre. På grund af vores produkters skræddersyede karakter, er vi ikke i stand til at ændre eller annullere dine ordrer, når vi først har startet produktionen.
Vi har indgået et samarbejde med Klarna for at tilbyde en køb nu, betal senere-service. Når du har indtastet dine adresse oplysninger, kan Klarna blive præsenteret for dig ved kassen som en betalingsmulighed til at betale på 30 dage eller opdele din total i 3 betalinger. Enhver senere betalingskontrakt indgået mellem jer selv og Klarna, hvor 123gardiner ikke kan ændre eller ændre din kredit hos dem.
Desværre kan special fremstillede varer ikke returneres til os, hvis du ikke er tilfreds med den farve eller stofstil, du har valgt. Af denne grund giver vi gerne gratis prøver for at hjælpe dig med at beslutte. Vælg blot dine stoffer og bestil prøverne online, de vil blive afsendt med GLS.