Brug for hjælp?

Hvis du ikke kan finde det du leder efter, så tag fat i os på vores live-chat, vi sidder klar til at hjælpe dig.

Finansieret gardiner

Finansieret gardiner
Vi ved, at gardiner nogle gange kan være et dyrt køb, især hvis du vil have fantastiske gardiner i fuld længde i alle dine vinduer. Bare rolig - vi har dig dækket. Vi har indgået et samarbejde med Klarna for at give dig mulighed for at betale senere eller opdele din betaling i 3 rater. Ingen renter, gebyrer eller gebyrer for forsinket betaling - nogensinde.
How to pay image
Betal som du vil med Klarna
Betal senere.
Køb nu, betal senere. Klarna lader dig betale 30 dage efter levering. Du kan vælge, hvornår du vil betale inden for de 30 dage.
Slice it.
Fordel omkostningerne over tre lige store betalinger. Betal 1/3 når du køber, 1/3 30 dage senere og den sidste 1/3 om 60 dage. Der er ingen renter, og der er ingen gebyrer.
Betal i dag.
Har du ikke brug for vores fantastiske finansierings tilbud? Det er også fint! Du skal blot betale med kort direkte ved kassen.
Hvordan det virker
Swipe
1
Vælg Klarna ved kassen
Vælg, om du vil betale 30 dage efter levering, eller om du vil betale i 3 rentefri rater.
2
Kvalificere dig til kredit
Klarna vil udføre en blød kreditsøgning med et eksternt kredit oplysnings bureau - dette er ikke en fuldstændig kredit kontrol og vil ikke påvirke din kredit vurdering.
3
Nyd dine nye gardiner
Når du er godkendt, begynder vi at fremstille dine nye gardiner med det samme. Så enkelt er det!
Gratis farveprøver
Ikke alene tilbyder vi rentefri kredit uden gebyrer, vi sender dig også gratis prøver med post! Du skal blot klikke på 'Få gratis prøve' på ethvert produkt, du kan lide udseendet af.
Ingen gebyrer!
Ingen renter, ingen gebyrer og ingen gebyrer for forsinket betaling - nogensinde! Bestil sikkert i vidende om, at den pris, du ser, er den pris, du betaler.
Eksempel på opdelt betaling
Samlet ordre dkr 1800
Forsendelse Gratis(over 1800dkr)
Indledende betaling dkr 600
Betingelser 60 dage
Rentesats 0%
Betaling x 2 30 dage - dkr600
60 Days - dkr600
Samlet betales dkr1800
Renter betalt dkr 0
Sample sliced payment
FAQs
Hvem er Klarna?
Klarna er en svensk betalingstjeneste udbyder, der tager ende-til-ende-ansvar for din betaling. Klarna er udbyderen af smidige betalinger til mere end 200.000 netbutikker. Over 90 millioner forbrugere verden over har stolet på, at Klarna håndterer deres betalinger sikkert.
Hvordan virker Betal senere i 3 rentefrie rater?
Betal senere i 3 rentefri rater er en kreditform, som giver dig mulighed for at fordele omkostningerne ved dit køb over 3 lige store betalinger. Betalingen for hver rate vil automatisk blive opkrævet fra det debet- eller kreditkort, du indtastede ved kassen. Din første rate vil blive indsamlet, når din ordre er bekræftet af 123Gardiner, og rater 2 og 3 er planlagt henholdsvis 30 og 60 dage senere. Du kan altid overvåge din betalingsplan i Klarna-appen.
Er jeg berettiget til at betale senere i 3 rentefrie rater?
For at bruge Betal senere i 3 rentefrie rater skal du være mindst 18 år. Selvom denne mulighed er bredt fremmet, er betal senere i 3 rentefrie rater underlagt dine økonomiske forhold. Når du vælger Betal senere i 3 rentefrie rater, vil vores vurdering ikke påvirke din kredit vurdering.
Hvordan kan jeg øge mine chancer for at blive accepteret til Pay senere i 3 rentefrie rater?
Klarna er unik og tilbyder Betal senere i 3 rentefri rater baseret på en række faktorer såsom ordreværdi, tidligere ordrehistorik og varernes tilgængelighed. Hvis du er 18 år eller derover, kan du forbedre dine chancer for at blive tilbudt Betal senere i 3 rentefrie rater ved at sikre, at du oplyser dit fulde navn og nøjagtige adresseoplysninger og forsendelse til din registrerede fakturerings adresse. Alle ordrer vurderes individuelt. Bare fordi du er blevet accepteret til Betal senere i 3 rentefrie rater før, betyder det ikke, at det vil blive tilbudt for hver ordre. Til gengæld, hvis din ansøgning om Betal senere i 3 rentefrie rater afvises, betyder det ikke, at den bliver afvist for alle fremtidige ordrer.
Hvordan fungerer Pay senere om 30 dage?
Betal senere på 30 dage er en form for kredit, som giver dig mulighed for at forsinke betalingen af dit køb med 30 dage. Når din ordre er bekræftet, modtager du en e-mail med betalingsinstruktioner inden for to dage fra Klarna. Du har derefter 30 dage til at prøve din ordre og kun betale, når du er tilfreds. Gennemfør betalingen online, når det passer dig, uden ekstra omkostninger. Du kan betale med kredit- eller betalingskort i Klarna.app eller ved at logge ind på www.klarna.com/dk
Hvordan kan jeg øge mine chancer for at blive accepteret til Pay senere om 30 dage?
Klarna er unik og tilbyder Betal senere om 30 dage baseret på en række faktorer såsom ordreværdi, tidligere ordrehistorik og varernes tilgængelighed. Hvis du er 18 år eller derover, kan du forbedre dine chancer for at blive tilbudt Betal senere om 30 dage ved at sikre, at du angiver dit fulde navn og nøjagtige adresse oplysninger og forsendelse til din registrerede fakturerings adresse. Alle ordrer vurderes individuelt. Bare fordi du er blevet accepteret til Pay senere på 30 dage før, betyder det ikke, at det vil blive tilbudt for hver ordre. Til gengæld, hvis din ansøgning om Pay senere på 30 dage bliver afvist, betyder det ikke, at den vil blive afvist for alle fremtidige ordrer.
Hvorfor er jeg ikke blevet tilbudt at betale senere om 30 dage?
Selvom Betal senere på 30 dage er bredt promoveret, er det ikke altid universelt tilgængeligt. Metoden Betal senere på 30 dage genereres automatisk af algoritmer, der er afhængige af en række faktorer, herunder ordrebeløb, onlinebutik, tidligere ordre historik og vare tilgængelighed. Alternativt kan du gennemføre din ordre ved at betale med kredit- eller betalingskort ved kassen.
Hvad skal jeg oplyse, når jeg foretager et køb?
Hvis du ønsker at foretage et køb med Klarna med Pay senere i 3 rentefri rater, skal du oplyse dit mobiltelefonnummer, e-mailadresse, nuværende fakturerings adresse og et betalings- eller kortkort. Mobilnummeret er påkrævet, hvis vi skal have fat i dig. Al kommunikation vil blive sendt til din e-mailadresse. Det er meget vigtigt, at du giver os de korrekte oplysninger, da du ellers ikke modtager din betalingsplan og eventuelle opdaterede ordreoplysninger.
Vil en kreditsøgning finde sted mod mig?
Klarna kan køre såkaldte uregistrerede forespørgsler (eller bløde kreditsøgninger), der ikke påvirker kreditscoring og kun er synlige for dig og Klarna, men ikke synlige for andre långivere. Hverken Klarna eller 123Gardiner udfører kreditsøgninger mod dig, som kan påvirke din kreditvurdering.
Hvorfor er jeg ikke blevet tilbudt Betal senere i 3 rentefrie rater?
Selvom Betal senere i 3 rentefrie rater er bredt fremmet, er det ikke altid universelt tilgængeligt. Betalingsmuligheden Betal senere i 3 rentefrie rater genereres automatisk af algoritmer, der er afhængige af en række faktorer, herunder adresse oplysninger, kortholder oplysninger, ordrebeløb, onlinebutikken, tidligere ordrehistorik og varernes tilgængelighed.
Hvad er mine betalings muligheder med Klarna?
Betaling for din Pay senere i 3 rentefri rater vil automatisk blive opkrævet fra det betalings- eller kreditkort, du indtastede ved kassen. Den første betaling tages, når ordren er bekræftet. Anden og tredje rate opkræves henholdsvis 30 og 60 dage efter første rate. Du kan altid overvåge din betalingsplan i Klarna-appen.
Hvad sker der, hvis jeg annullerer min ordre?
Så snart 123Gardiner har accepteret din annullering, vil Klarna annullere eventuelle fremtidige planlagte betalinger samt refundere eventuelle skyldige beløb. Returneringen vil blive afspejlet i Klarna-appen med det samme.
Hvad sker der, hvis jeg ikke betaler for min ordre?
Klarna vil automatisk forsøge at indsamle din betaling for din Pay senere i 3 rentefrie rater ved køb hos 123gardiner fra det debet- eller kreditkort, du indtastede ved kassen. Hvis vi ikke er i stand til at indsamle din betaling på den planlagte forfaldsdato, vil Klarna gøre endnu et forsøg på automatisk at opkræve betaling to dage senere. Hvis dette sidste betalingsforsøg mislykkes, vil Klarna udstede en erklæring til dig for det fulde udestående ordrebeløb, som forfalder til betaling 15 dage senere. Klarna giver dig besked, når en betaling forfalder, to dage før forsøget på at inddrive din betaling, og du kan altid overvåge forfaldsdatoen i Klarna-appen, når det passer dig. Du vil ikke blive opkrævet gebyrer eller renter for forsinket og/eller manglende tilbagebetaling(er). Din kreditscore vil ikke blive påvirket af at bruge Klarnas 'Betal senere i 3 rater'-produkt, selvom du ikke har betalt til tiden. Hvis du undlader at foretage en betaling, vil du være i standard, og du kan muligvis ikke bruge tjenesten i fremtiden. Vi kan fortsætte med at forsøge at indsamle forfaldne og aktuelt forfaldne betalinger på efterfølgende forfaldsdatoer eller fakturere dig separat for det ubetalte beløb. Hvis du ikke betaler for dit køb, kan Klarna gå i dialog med et eksternt inkassobureau for at inddrive på vores vegne. Inkassobureauer bruges som en sidste udvej.
Jeg er blevet bedt om at gå til Klarna-siden. Er dette korrekt?
Du kan se alle dine Klarna-køb og betalingsplan i Klarna-appen eller ved at logge ind på Klarna.com/dk.
Er mine betalingsoplysninger sikre?
Betalings oplysninger behandles sikkert af Klarna. Ingen kort oplysninger overføres til eller opbevares af 123Gardiner. Alle transaktioner foregår via forbindelser, der er sikret med de nyeste sikkerhedsprotokoller i branchen.
Kan jeg betale inden forfaldsdatoen?
Ja. Bare gå til Klarna-appen eller log ind på Klarna.com/dk og betal tidligt.
Har du modtaget min betaling?
Klarna giver dig besked via e-mail og push-besked fra Klarna-appen, når en betaling forfalder, og når denne er blevet indsamlet, eller i det usandsynlige tilfælde, at din betaling mislykkes. Hvis en betaling er blevet indsamlet, men du ikke har modtaget betalings bekræftelse, kan du altid tjekke status for din ordre og betalinger i Klarna-appen eller ved at logge ind på www.klarna.com/dk .
Jeg har modtaget en erklæring, men jeg har endnu ikke modtaget mine varer
I tilfælde af at dine varer ikke er modtaget, bedes du ringe til 123Gardiner for at tjekke din ordre og leveringsstatus. Du kan også kontakte Klarnas kundeservice, så vi kan udskyde forfaldsdatoen på din betaling eller sætte ordren i bero i Klarna-appen, mens du venter på, at varerne ankommer.
Jeg har annulleret min ordre. Hvor lang tid vil der gå, før jeg modtager min refusion?
Så snart butikken har registreret din fortrydelse eller din returnering, vil refusionen blive behandlet inden for 5-7 hverdage.
Jeg har bedt om refusion. Hvordan vil jeg blive refunderet?
Tilbagebetalinger udstedes tilbage til det debet- eller kreditkort, som oprindeligt blev indtastet ved kassen.
Jeg har ikke modtaget en e-mail med mine kontoudtog/betalingsoplysninger
Du kan logge på Klarna-appen eller på www.klarna.com/dk , hvor du finder alle dine ordrer og betalings plan oplysninger. Besøg Klarna-appen eller Klarnas kundeserviceside for en komplet liste over ofte stillede spørgsmål, live chat og telefon indstillinger.
About Klarna
Swipe
Download App
Gennemgå dine seneste køb og foretag betalinger i Klarna-appen eller online.
Buyer Protection
Klarna dobbelt tjekker ordre- og leverings oplysningerne, så du altid er dækket af Klarnas køber beskyttelsespolitik. Moderne sikkerhedsforanstaltninger beskytter dine oplysninger for at forhindre uautoriserede køb.
Brug det Ansvarligt
At låne mere, end du har råd til, kan alvorligt påvirke din økonomiske status. Sørg for, at du har råd til at betale dine månedlige tilbagebetalinger til tiden. 123Gardiner er ikke en långiver og fungerer kun som introducer. Kreditproduktet leveres af Klarna Bank AB (publ). Kredit er kun tilgængelig for fastboende i Danmark på 18 år og derover, afhængigt af deres status. Vilkår og betingelser gælder. Bemærk venligst, at betal på 30 dage og betal i 3 rater ikke er reguleret af FCA.