Levering

Leder du efter gardiner i en fart? Vores 123Gardiner leverings muligheder er her for at få de gardiner, du elsker, til dig på så kort tid som muligt.

Hand Crafted Shutters

Leveringstider

Leveringstider kan variere mellem produkter på grund af produktionslokationen og processen involveret i fremstillingen af ​​dine skræddersyede gardiner. Hold øje med den estimerede standardleveringstid vist på vores produktsider for mere specifikke vejledninger om leveringstid.

Levering sker mandag til fredag ​​mellem 08:30-18:00, undtagen helligdage. Alle vores leverancer spores fuldt ud, og du vil blive holdt informeret via e-mail hvert trin på vejen.




1 - 3 arbejdsdage

Langt størstedelen af vores gardiner er lavet i europa, hvor vi kan fremstille og videregive din ordre til vores leverings partnere.

5 - 10 arbejdsdage

For varer, der er fremstillet på vores andre lokationer, vil vi tilstræbe at få din ordre lavet og afsendt så hurtigt som muligt. Du kan til enhver tid spore din ordre online ved hjælp af vores Ordre Tracker.

Levering

Hvordan kan jeg spore min ordre?

Du kan nemt holde styr på dine ordreforløb med vores online ordresporingsservice. Indtast blot dit ordrenummer og leveringspostnummer, og vi vil fortælle dig, hvilken status din ordre er på i øjeblikket. Hold øje med din ordrerejse fra produktion til dørtrin, det kunne ikke være nemmere.

Klikher for at spore din ordre

Bestilling af montør?

Du bør ikke bestille en montør til at montere gardinerne, før gardinerne er modtaget af dig, og du har kontrolleret, at der ikke er fejl, at alle dele er til stede og komplette. Vi råder også til ikke at tage specifik fri fra arbejdet for at vente på en levering. 123Gardiner betaler ikke for eller dækker omkostningerne til eventuelle tredjeparts montøromkostninger, du måtte pådrage dig.

Kan jeg få mine varer leveret til en anden adresse end min fakturerings adresse?

Ja du kan. Når du gennemfører din ordre, skal du blot fjerne markeringen i feltet 'levering til fakturerings adresse'. En separat formular vil poppe op, så du kan indtaste en praktisk arbejds- eller alternativ leveringsadresse.

Kan jeg få min ordre leveret til min arbejdsplads?

Fjern fluebenet fra "levering til fakturerings adresse", og indtast din valgte adresse.

Kan jeg få mulighed for en tidsbestemt levering?

Nej, desværre er vi på nuværende tidspunkt ikke i stand til at tilbyde nogen tidsbestemt leveringsservice, men de fleste kurerer vil sende en 2-timers leveringsperiode til dig på leveringsmorgen. Levering vil finde sted mellem 8.30-18.00 mandag-fredag ​​(undtagen helligdage).

På udvalgte produkter er der mulighed for at bruge vores næste dag forsendelsesservice. Dette er kun tilgængeligt på udvalgte produkter, og når de er bestilt, vil dine persienner blive lavet og afsendt den næste hverdag til dig. Det er vores hurtigste leveringsservice i øjeblikket, leveringstiderne forbliver de samme som standardlevering mellem 8.30-18.00 mandag-fredag ​​(undtagen helligdage).

Se her for fuld information om levering.

Tilbyder du levering til udlandet?

Vi leverer i øjeblikket kun til Danmark.

Hvis du ønsker at bestille gardiner til udlandet, kan vi levere til en Dansk adresse, hvor kunden selv arrangere transport videre derfra. Bemærk venligst, at gardiner, der forlader Danmark, ikke længere er dækket af vores garanti.

Hvor lang tid tager min ordre?

Standard levering er normalt 15 til 20 dage; ikke-fastlandet kan tage op til 25 hverdage. Du kan se den aktuelle leveringstid på produktsiden inden bestilling, og du vil blive informeret om en forventet afsendelsesdato inden for 24 timer efter købet.

Jeg mangler en del af min ordre?

Da vores specialtilpassede varer afsendes fra forskellige fabrikker, er det ikke usædvanligt, at en del af din ordre bliver leveret en anden dag inden for det forventede leveringsområde. Nogle pakker er naturligvis opdelt på kurer-sorteringscentralen, så to forskellige leveringschauffører kan levere.

Lamelgardiner - Da vores gardiner sendes ud som to varer, vil vores kurer normalt dele disse varer op og kan være på forskellige fragtbiler.

Hvis du kun har modtaget én vare, skal du ikke gå i panik – ring til os for at høre mere.

Hvad er procedurerne, hvis mine varer går tabt af kureren?

Hvis dine varer er forsvundet, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt. Bemærk om Lamelgardiner - Da vores Lamelgardiner sendes ud som to varer (lameller og skinne), kan vores kurer dele disse op og sætte dem på forskellige fragtbiler. Hvis du kun har haft én vare, skal du ikke gå i panik og gerne ringe til os for mere information.

Hvis du har bestilt mere end én type gardin, kan du opleve, at disse leveres separat.

Hvad er dine leveringsomkostninger i Danmark?

Vores leveringsgebyr er som følger:

  • Standard 99kr. (Standard levering på 15-20 hverdage, mandag til fredag, kl. 07.00-18.00)
  • For mere leverings information, besøg vores leveringsside
Hvad gør jeg, hvis min pakke ankommer beskadiget?

I de sjældne tilfælde, at en pakke bliver beskadiget under transport, bedes du underskrive som 'beskadiget' på fragtmandens seddel. Hvis varerne indeni faktisk er beskadiget i stedet for kun emballagen,kontakt venligst kundeservice så hurtigt som muligt.

Hvad sker der, hvis jeg går glip af min levering?

Hvis du af en eller anden grund går glip af din levering, vil leveringsfirmaet efterlade deres information om, hvordan du arrangerer en om levering, når det passer dig. En genlevering vil ske uden ekstra omkostninger.

Hvad hvis jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet?

Hvis du af en eller anden grund går glip af din levering, vil vores leveringsfirma efterlade deres information om, hvordan du arrangerer om levering på et passende tidspunkt for dig, uden ekstra omkostninger.

Hvilken kurer bruger du til at levere mine persienner?

Vores transportørpartner er GLS. Hvis din kurer ikke ankommer, eller din pakke er forsvundet, skal du kontakte vores kundeservice.