Du kan nemt holde styr på dine ordreforløb med vores online ordresporingsservice. Indtast blot dit ordrenummer og leveringspostnummer, og vi vil fortælle dig, hvilken status din ordre er på i øjeblikket. Hold øje med din ordrerejse fra produktion til dørtrin, det kunne ikke være nemmere.
Klikher for at spore din ordre
Du bør ikke bestille en montør til at montere gardinerne, før gardinerne er modtaget af dig, og du har kontrolleret, at der ikke er fejl, at alle dele er til stede og komplette. Vi råder også til ikke at tage specifik fri fra arbejdet for at vente på en levering. 123Gardiner betaler ikke for eller dækker omkostningerne til eventuelle tredjeparts montøromkostninger, du måtte pådrage dig.
Ja du kan. Når du gennemfører din ordre, skal du blot fjerne markeringen i feltet 'levering til fakturerings adresse'. En separat formular vil poppe op, så du kan indtaste en praktisk arbejds- eller alternativ leveringsadresse.
Fjern fluebenet fra "levering til fakturerings adresse", og indtast din valgte adresse.
Nej, desværre er vi på nuværende tidspunkt ikke i stand til at tilbyde nogen tidsbestemt leveringsservice, men de fleste kurerer vil sende en 2-timers leveringsperiode til dig på leveringsmorgen. Levering vil finde sted mellem 8.30-18.00 mandag-fredag (undtagen helligdage).
På udvalgte produkter er der mulighed for at bruge vores næste dag forsendelsesservice. Dette er kun tilgængeligt på udvalgte produkter, og når de er bestilt, vil dine persienner blive lavet og afsendt den næste hverdag til dig. Det er vores hurtigste leveringsservice i øjeblikket, leveringstiderne forbliver de samme som standardlevering mellem 8.30-18.00 mandag-fredag (undtagen helligdage).
Se her for fuld information om levering.
Vi leverer i øjeblikket kun til Danmark.
Hvis du ønsker at bestille gardiner til udlandet, kan vi levere til en Dansk adresse, hvor kunden selv arrangere transport videre derfra. Bemærk venligst, at gardiner, der forlader Danmark, ikke længere er dækket af vores garanti.
Standard levering er normalt 15 til 20 dage; ikke-fastlandet kan tage op til 25 hverdage. Du kan se den aktuelle leveringstid på produktsiden inden bestilling, og du vil blive informeret om en forventet afsendelsesdato inden for 24 timer efter købet.
Da vores specialtilpassede varer afsendes fra forskellige fabrikker, er det ikke usædvanligt, at en del af din ordre bliver leveret en anden dag inden for det forventede leveringsområde. Nogle pakker er naturligvis opdelt på kurer-sorteringscentralen, så to forskellige leveringschauffører kan levere.
Lamelgardiner - Da vores gardiner sendes ud som to varer, vil vores kurer normalt dele disse varer op og kan være på forskellige fragtbiler.
Hvis du kun har modtaget én vare, skal du ikke gå i panik – ring til os for at høre mere.
Hvis dine varer er forsvundet, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt. Bemærk om Lamelgardiner - Da vores Lamelgardiner sendes ud som to varer (lameller og skinne), kan vores kurer dele disse op og sætte dem på forskellige fragtbiler. Hvis du kun har haft én vare, skal du ikke gå i panik og gerne ringe til os for mere information.
Hvis du har bestilt mere end én type gardin, kan du opleve, at disse leveres separat.
Vores leveringsgebyr er som følger:
- Standard 99kr. (Standard levering på 15-20 hverdage, mandag til fredag, kl. 07.00-18.00)
- For mere leverings information, besøg vores leveringsside
I de sjældne tilfælde, at en pakke bliver beskadiget under transport, bedes du underskrive som 'beskadiget' på fragtmandens seddel. Hvis varerne indeni faktisk er beskadiget i stedet for kun emballagen,kontakt venligst kundeservice så hurtigt som muligt.
Hvis du af en eller anden grund går glip af din levering, vil leveringsfirmaet efterlade deres information om, hvordan du arrangerer en om levering, når det passer dig. En genlevering vil ske uden ekstra omkostninger.
Hvis du af en eller anden grund går glip af din levering, vil vores leveringsfirma efterlade deres information om, hvordan du arrangerer om levering på et passende tidspunkt for dig, uden ekstra omkostninger.
Vores transportørpartner er GLS. Hvis din kurer ikke ankommer, eller din pakke er forsvundet, skal du kontakte vores kundeservice.